Известие

Collapse
No announcement yet.

Дойде зимата и ме накара да се замисля

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Без значение. Системата е описана повече от подробно в eLearn.
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
      Без значение. Системата е описана повече от подробно в eLearn.
      Колега дай една снимка на схемата ако не те притеснява!

      аз сега в неделя ще пробвам с пробна лампа по буксите дали има токове!

      интересно ми е защо датчика по горе на снимката ми е за подгрев на антифриз а няма такъв!

      оказва се че е калорифер,много интересно!

      А според мен тук би трябвало да е захранването или се бъркам,ако някой е запознат да казва
      http://zafo84.snimka.bg/automobiles/...20604.29649617
      благодарско!
      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

      Comment


      • #33
        Да за захранването си прав. Това е. А врътките на двузоновия климатроник при мен са на Ауто. Друг е въпроса че каквото и да се случи ако буксата не е включена в нагревателя той няма как да се сгрее. Описанията и схемите на италианците са хубави ама не винаги си ги спазват. Примерно двата 30А бушона на калорифера трябва да са до горивния филтър ама само на теория. Няма ги там. А къде са ги посяли един дявол знае. Предполагам че са някъде с релетата
        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
        Peugeot 508 RXH 02.2013

        Comment


        • #34
          Аз не разбрах какво да проверя, за да разбера имам ли калорифер? Ако имам оттам нататък се ще намеря начин да му подам ток. Кажете, че върло ме вълнува, писна ми от тоя студ!
          156 Sportwagon 02'

          Comment


          • #35
            Бавното загряваме ясно ама може ли като пусна парното дори на една чертичка да духа и веднага пада температурата на уреда.
            Термостата е чисто нов БЕР.
            sigpic
            Alfa Romeo GT JTD 16v `04
            Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
            Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

            Comment


            • #36
              Днеска полежах в колата под джабката...

              Явно и аз имам калорифер, но не работи.
              Бушона до акумулатора е здрав и на мястото си, под джабката имам този разклонител - в него има включени 2 сини и една сива букса. Нямах под ръка мултицет за да премеря идва ли ток, ама вероятно не, защото са им доста дебели кабелите там - т.е. отиват направо към реотаните. Други кабели свободни и висящи букси няма. Няма и такава букса, която да е свързана с някоя от сините - както на снимката на колегата.

              Най вероятно релето се бъзика нещо или друг предпазител е отишъл.

              Имам няколко въпроса ако някой знае:

              1. Къде се намира другия бушон за калорифера - не можах да го намеря в пространството зад джабката а по eLearn трябва да е някъде там.
              2. Къде са релетата - по схемата илизат че са някъде зад парното, ще пада разглобяване сега по празниците.
              3. На диагностика дали ще може да се тества калорифера - имам подходящ кабел, който му се превключват пиновете, както и лаптоп и МЕС в подходящо работно състояние

              На последния въпрос сам ще си отговоря най вероятно утре...

              След като откривам че имам такава система считам за ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да я приведа в работно състояние...

              Най интересното е че в снопа от който идваха кабелите на сините букси имаше някаква снадка, която не съм сигурен дали е фабрична, макар че беше оплетена в снопа с тиксата...
              Двата червени кабели се разклоняват от един много дебел червен там. Прилича ми на нещо правено допълнително.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #37
                Яворе, Яворе .... удари една шайба като имаш време.
                Във фиат форума, знаеш ли откога е обяснено на дълго и на широко...
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #38
                  Те ви цялата информация. Дерзайте.
                  "Калорифер" ще търсят тия, дето колите им са правени след 03.2002. До тогава подгряването е със свещи на антифриза.
                  При "калорифера", датчикът на антифриза служи да даде сигнал за изключване на системата, когато антифриза се стопли.
                  Attached Files
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Ето ви и снимка на митичният, неизвестно защо слаган разклонител.
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Във фиат форума, знаеш ли откога е обяснено на дълго и на широко...
                      Колега я дай един линк та да не разводняваме темата докато си подкараме калориферите,Благодаря !!!!


                      Междо другото аз намерих къде са ми бушоните точно до горивния филтър единия е 50 А а другия 30 А,здрави са но много замърсени!

                      а ако някой стигне по напред от мен с резултат нека да пусне и някоя снимка и то по точно ако издири къде са релетата!
                      Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                      Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                        Колега я дай един линк та да не разводняваме темата докато си подкараме калориферите,Благодаря !!!!
                        Междо другото аз намерих къде са ми бушоните точно до горивния филтър единия е 50 А а другия 30 А,здрави са но много замърсени!
                        Снимай ги да ги видим
                        Last edited by tonov; d.m.y г., 21:23.
                        Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                        Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                        Peugeot 508 RXH 02.2013

                        Comment


                        • #42
                          Ето я темата, изчетох я:

                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=79819

                          Моя или е повредено някое реле или просто не е активиран.
                          Или пък работи и аз това го приемам за неработене.
                          Не ми е останало време да замъкна лаптопа в колата.
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Comment


                          • #43
                            Моята алфа към 5-тата минутка някаде.. на бензин и на газ.. термостата беше френски от рено 19(Нов) .. защото 3-ти път сменям термостат за последната година и ми писна и го побългарих и сега с този термостат всичко е както трябва.. Ако някой е като мен ще ме разбере.. а и е доста по евтино
                            Алфа Ромео 156 1.6 (120 hp) Старата генерация

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от deznam Покажи съобщение
                              Моята алфа към 5-тата минутка някаде.. на бензин и на газ.. термостата беше френски от рено 19(Нов) .. защото 3-ти път сменям термостат за последната година и ми писна и го побългарих и сега с този термостат всичко е както трябва.. Ако някой е като мен ще ме разбере.. а и е доста по евтино
                              Само дето при нас проблема не е в термостата. Просто дизела мрази да загрява
                              Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                              Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                              Peugeot 508 RXH 02.2013

                              Comment


                              • #45
                                Днес активирах допълнителния подгрев и на 2-та мин. започна да духа марно ,което досега не беше се случвало преди стрелката да отлепи от 50 градуса.Даже на място се чувства как преиграват оборотите като превключват релетата.
                                Last edited by west421; d.m.y г., 14:57.
                                Алфа ромео 159 jtdm 2.4/16v AT
                                Алфа ромео 159 jtdm 1.9/ 8v
                                Ford Mondeo 2.0/16v Ex.

                                Comment

                                Working...
                                X